Sózott hal

3 aug

A dal a 2000-es Bolond c. dal mandarin nyelvű változata. Ez csak külön kislemezen jelent meg.

A klip elején Ashin bemutatkozik és elmondja, hogy amikor 1999-ben megalakult a banda (illetve amikor megjelent az első lemezük, mert a banda Mayday néven 1997-ben alakult), el sem tudták képzelni, hogy a dalaik ilyen távoli helyekre eljutnak majd (khm, mint Magyarország? ). Arra kéri a hallgatóságot, hogy akinek szintén vannak álmai, az énekeljen a bandával együtt.

 

Sózott hal (鹹魚  Salted fish – 2005)

Zene és dalszöveg: Ashin

Videó

Én egy sózott hal vagyok, nem akarom beismerni, de nem tudom letagadni.
Ne sajnáld a butaságomat, vagy dicsérd a naivitásomat, ne álmodj arról, hogy meg fogok változni!
Mert ha a sózott hal próbál megváltozni, az akkor is csak egy sózott hal marad, ami elveszíti az őszinteségét.
Legalább megvan bennem a sózott hal büszkesége, hogy sosem romlik meg.
Nincs igazán tehetségem, de megvan bennem az álmodozás naivitása.
Bolond vagyok, de nem buta, ezt bizonyítani fogom azzal, ahogy az életemet élem.
Én, amikor van egy álmom, lehet, hogy hibázok,
de csak ha hibázol, akkor értheted meg, hogy mi is a kitartás.
Nekem, amikor van egy álmom, az az álom lehet, hogy őrültség,
de csak ha őrültség, akkor válhatok hőssé, és lehet egy nap belőlem legenda.
Nem vagyok jó és nem vagyok rossz, nem vagyok különösebben kiemelkedő, csak merek különbözni.
Az életem hibák sorozata, miután az egyik hibát kiküszöböltem, kezdődik egy másik.
Talán, ha néha feladnám, kevésbé lenne fárasztó az élet, de akkor az nem én lennék.
Nem vagyok hajlandó úgy tölteni az életemet, hogy pihenek a napsütésben és a szélben, még a sózott halnak is kell egy álom.
Nincs igazán tehetségem, de megvan bennem az álmodozás naivitása.
Bolond vagyok, de nem buta, ezt bizonyítani fogom azzal, ahogy az életemet élem.

Én, amikor van egy álmom, lehet, hogy hibázok,
de csak ha hibázol, akkor értheted meg, hogy mi is a kitartás.
Nekem, amikor van egy álmom, az az álom Lehet, hogy őrültség,
de csak ha őrültség, akkor válhatok hőssé, és lehet egy nap belőlem legenda.

Egy nap meglesz a saját mennyországom,
Én leszek a saját hősöm, a saját mennyországomban, tudom, hogy érted …

Vélemény, hozzászólás?

