Csillagos ég – videó

9 aug

Apróbb nehézségek árán, de felkerült a Starry Sky / Csillagos ég magyar feliratos videója. Vandinak nagyon köszönöm, hogy nem adta fel és HD minőségben sikerült feltennie.

Az első nyers fordításhoz képest alaposan megváltozott a dalszöveg, úgyhogy azt is mellékelem.
Videó

A színeket, amik megérinthetetlenek, azt nevezik szivárványnak?

Az ölelést, ami láthatatlan, azt nevezik szellőnek?

Ha valakinek hiányzik valaki más, azt nevezik magánynak?

 

Ha a Sors ellopja a választás lehetőségét, akkor csak a végeredmény marad.

Ha az idő ellopja az eredeti szándékot, akkor csak a keserű szív marad.

Eljöttél, aztán elmentél, és csak a csillagos ég maradt.

 

Abban az évben felnéztünk a csillagos égre,

és káprázatos álmok gyúltak a szívünkben.

Azt hittem, hogy a boldogság örökké a miénk,

ahogy a változatlan csillagos ég is végig elkísér.

 

Az Orion, a Szíriusz és a Vega csendesen ragyognak fényévek távolában.

Az emlékek, a fiatalság és az álmok, szintén elhalkulnak az idő múlásával?

Szerettem, majd elcsendesedtem, csak sodródtam az emberek tengerében.

 

Abban az évben felnéztünk a csillagos égre,

és nem gondoltunk a későbbi jövőre.

Amikor a történet elvesztette az álmát,

az álom elvesztette a vezérfonalát,

mi szem elől tévesztettük egymást.

 

Miért bámul a szótlan csillagos ég,

miközben az arcom könnyektől ég?

Ha itt lennél mellettem,

nem nyújtanád a karod,

hogy átölelj?

 

Számoltam a hunyorgó csillagok fényét,

Megmértem az élet rohanó léptét,

majd rájöttem, hogy semmim sem ér annyit,

mint az akkori csillagos ég.

A levegő szelídsége felidézi édes mosolyod,

mintha megérinthetném, ha kinyújtanám a karom.

 

A színeket, amik megérinthetetlenek, azt nevezik szivárványnak?

Az ölelést, ami láthatatlan, azt nevezik szellőnek?

Van, aki hozzászokik a magányhoz…

 

Felnézek egyedül a csillagos égre,

ami elmúlt, megmarad emléknek.

A magány is elviselhető,

a kevés is élvezhető…

Élvezd azt, ami most a tiéd!

 

Abban az évben felnéztünk a csillagos égre

és káprázatos álmok gyúltak a szívünkben.

Legalább az emlék megmarad nekem,

ahogy a változatlan csillagos ég is

elkísér engem.

Végül csak a csillagos ég marad,

mint a sosem változó emlék,

ami elkísér engem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

