Üdvözlés és rövid bemutatkozás

9 aug

(Nem szeretnék neveletlennek tűnni, hogy még be sem mutatkozom.)

A nevem: dabdi

Na jó elárulom, igazából Gabi vagyok, de mivel gyerekkori rajongásomat élem újra, így úgy gondoltam, hogy a legjobb nicknév az internetre az, ahogy gyerekkoromban saját magamat elneveztem. Ezért vagyok dabdi. Mert azt ugye sokkal könnyebb kimondani, mint azt, hogy Gabi. Azóta eltelt 30 év. Bizony repül az idő, de újra tininek érzem magam. Ami változatlan, hogy továbbra is a saját korosztályomból válogatom rajongásom “tárgyait”.

Láttam, nagy volt ma itt a forgalom. Ennek felettébb örülök.

Külön szeretném üdvözölni a külföldről ide tévő kedves Látogatókat. Bár nem tudom, hogy Ti külföldön élő magyarok vagytok-e, vagy csak a Mayday után kutattatok az interneten és véletlenül találtatok ide, és fogalmatok sincs, hogy mit hordok itt össze. 🙂

Köszönöm Mindenkinek, aki bekukucskál ide, így tudom, hogy mást is érdekel, ami engem foglalkoztat, és bár első sorban a magam örömére fordítgatok, de jó érzés, hogy másoknak is tudok egy kis boldogságot csempészni az életébe. Az én számomra legalábbis óriási boldogságot jelent, hogy rátaláltam ezekre a tehetséges ázsiai művészekre, akiknek köszönhetően végre megszűntek az előítéleteim ezzel a kontinenssel kapcsolatban.

Igyekszem rendszeresen feltenni valami újdonságot, úgyhogy Mindenkit arra biztatok, hogy látogasson meg gyakran!
A nyilvánosságot kerülőknek az elérhetőségem:

dabdi555@gmail.com

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

