Merészség

10 aug

放肆  Audacity (2009)

Zene: Monster, dalszöveg: Ashin

Egy kis Pepsi reklám…

Videó
Klipforgatás

Merészen szeretni, merészen élni, merészen cselekedni! A merészség az én vallásom.
Ha nem törekszünk, akkor az álmok örökké csak álmok maradnak.

A túl sokáig fontolgatott álmokat és a túlságosan komolyan vett álmokat jobb elfelejteni
Minden veszélyes hullámnak van virágzó hajtása. Én úgy döntöttem, addig mozdulok, míg csodálom őket.

Newton arra ítélt minket, hogy ezen a földön éljünk, én mégis repülni akarok.
Lépd át a sors által szabott korlátokat, döntsd le a berlini falat, állj óriások vállára!

Az álmok örökké visszafelé folynak, de minden úton van néhány akadály.
Néhány ember képtelensége gyakran a mennyországot jelenti a szívemben.

Merészen szeretni, merészen élni, merészen cselekedni, merészen káoszt teremteni!

Megbocsáthatatlan lenne, ha évek múltával is ugyanezt az utat járnám.

Merészen szeretni, merészen élni, merészen cselekedni! A merészség az én vallásom.

Ha nem törekszünk, akkor az álmok örökké csak álmok maradnak.
Kolumbusznak csak egy csillag volt, ami az utat mutatta, amikor bátran átkelt az Atlanti óceánon.
Nekem viszont van gitárom, és vannak hűséges barátaim. Miért nem énekeltem hangosan?

Darwin elmélete szerint az élet egy csatatér, nem hagyom, hogy a génjeim feladják!

Hagyom, hogy sebek borítsák a tenyerem,hogy a dobpergés töltse ki a szívemet, hogy dalok töltsék ki az életemet leheletét.

Az álmok csak a háttérvilágítást adják, amely csak körvonalakat rajzol.

A részletekért, az élményekért, nem hagyatkozz rájuk!

Merészen szeretni, merészen élni, merészen cselekedni, merészen káoszt teremteni!

Megbocsáthatatlan lenne, ha évek múltával is ugyanezt az utat járnám.

Merészen szeretni, merészen élni, merészen cselekedni! A merészség az én vallásom.

Ha nem törekszünk, akkor az álmok örökké csak álmok maradnak.

Vélemény, hozzászólás?

