Földre szállt angyalok, repülő elefántok, avagy hogyan fordítsuk visszájára a gravitációt

11 aug

A cím alapján mi másra lehetne számítani, mint egy újabb Ashin irományra.

2007.07.20.  03:40:08 (az ismételt hajnali időpontot látva, nem is csodálkozom, hogy ilyen szürrealista írások hagyják el a tollát. Akarom mondani a billentyűzetét.)

Köszönet Merrynek az angol fordításért!

“A nagy esők előtt én mindig sokkal csendesebb vagyok, mint bárki más.
“Amennyire visszaemlékszem az általános iskola első évére, nagyon szerettem azt a furcsa pillanatot. Amikor megérzed a Föld talaj-illatú bőrének zamatát, amikor meglátod a varázslatosan illuzórikus fényű homályba burkolózott játszóteret, akkor tudod csendben megtapasztalni ezt a csodálatos pillanatot.
“Attól kezdve, amikor a tanár visszatér az osztályterembe a ‘wai tan kung’ gyakorlat után a folyosóról, addig amíg az esőcseppek első golyóformájú gyöngyei esni kezdenek, az egész világ az enyém. A hátizsákomból előhúzok egy furulyát, mutatva az utat az angyaloknak a Föld felé, irányítva az elefántokat, amik felemelkedtek a földről, átrendezve a Földet olyan formába, amilyennek lennie kellene. Én, én egy száz centiméter magas király vagyok.
“Dübörgés! Egy repülőgép száguld, készül a landoláshoz, és én riadtan ébredek az álmomból. Egy hatalmas 737-es. A több mint 10,000 alkatrész mind hevesen remeg, olyan erejű hangokat kibocsátva, mint az őskori állatok. És én 2007-ben landolok a Föld felszínén.
“Az a kis uralkodó, tele természetfeletti hatalommal, most kimerülten zuhan egy székre. Kiráz egy takarót, kiürít egy papírpoharat. Az élet további 10.000 napot töltött evolúcióban, bezárva a gravitáció csapdájába. Erősen esik az eső ebben a városban, a rádióműsor nyüzsgő hangja versenyre kel az eső hangjával.
“Csak arra emlékszem, hogy álmomban, a visszájára fordítottam a gravitációt.”

[Nem csodálom, hogy a repülés megihlette. Bár ezek későbbi adatok, de mély benyomást tettek rám: a DNA koncertturné (2009-2010) 14 hónapja alatt 43 koncertet adtak, 160.000 mérföldet repültek, 260 beszállókártyát használtak fel, és 600.000 ember előtt léptek fel.  Ezzel beírták magukat Ázsia koncertturné történelmébe. Jogos Merry kérdése, hogy kinek a feladata ezt nyilvántartani? De ezek szerint valaki ezt is nyilván tartja. Az előző merész dalszövegre visszautalva, végül is sikerült Ashinnak ellenszegülni Newton ítéletével, majdnem több időt tölt a levegőben, mint a Föld felszínén. Persze aki egy szigeten lakik…]

Vélemény, hozzászólás?

