Angyal – videó

23 aug

Ennél  a dalnál úgy döntöttem, hogy nem az eredeti videokliphez, hanem a D.N.A. koncert egy részletéhez készítem a dalszöveg időzítését. Már csak azért is, mert innen származik a fejlécen látható kép. És mert nagyon tetszik a mottó: Ébredj fel! Álmodj tovább!

Nem mellékesen tetszik a kísérő zenekar. Ehhez társul még, hogy amikor Ashin másodszor énekli a strófát, akkor a második felét egy oktávval magasabban énekli, és mivel a strófa magában is egy oktáv hangterjedelmű, így rövid távon máris két oktávot énekel, és ez még csak a dal fele. Imádom, hogy a Mayday dalai átlagosan több, mint 2 oktáv hangterjedelműek. Lehet, hogy Ashin hangja “enyhén nazális”, de kösse fel a nadrágját, aki utána akarja csinálni.

天使  Angel 2006

Zene: Monster, dalszöveg: Ashin

magyar feliratos Videó

az eredeti videoklip

Ahogy gyermek ragaszkodik az anyai vállhoz,

ahogy könny ragaszkodik a síró orcához,

olyan vagy, mint egy angyal,

aki erőt ad nekem, akihez ragaszkodhatok.

 

Ahogy költő ragaszkodik a hold világához,

ahogy delfin ragaszkodik a tenger hullámához,

Egy angyal vagy, angyal vagy,

Te vagy az én első és utolsó mennyországom.

 

Te vagy az én angyalom,

a saját őrangyalom,

most már nincs több szomorúság.

Te vagy az én angyalom,

aki boldogságot hoz,

már a repülés sem akadály.

 

Átrepülve a világ mulandóságán,

megértettem, hogy a szerelem kincsestár.

Nem számít, milyen lesz a világ,

ha Te itt vagy, az maga a mennyország.

 

Ahogy gyermek ragaszkodik az anyai vállhoz,

ahogy könny ragaszkodik a síró orcához,

olyan vagy, mint egy angyal,

aki erőt ad nekem, akihez ragaszkodhatok.

 

Ahogy költő ragaszkodik a hold világához,

ahogy delfin ragaszkodik a tenger hullámához,

Egy angyal vagy, angyal vagy,

Te vagy az én első és utolsó mennyországom.

 

A végső mennyországom.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

