Oppa Ashin

14 okt

Kinyúlok a röhögéstől!!!!

Oppa 五月天 阿信 style!

4 hozzászólás to “Oppa Ashin”

  1. Nevala, the Only One 2012-10-19 - 6:56 du. #

    Most sikerült megnéznem a videót… 😀 Hát, mit mondjak, úgy látszik Kínában is elvannak, tombol még nagyon a Gangnam-láz, bár úgy érzem, lassan le fog csillapodni a hevület, de azért pozitív, hogy ennyire tartják a trendet Ashinék… 🙂 Azért a Dart Vader elvolt… 😀 És a rohamosztagosok! És még a nézők közül is táncraper dültek egyes rajongók! 🙂

    • dabdi 2012-10-20 - 10:35 de. #

      Ebből nekem az jött le, hogy A Gangnam Darth Vader bosszúja az emberiségen, amiért célba vették a nemesb szervét.
      Lökött egy társaság az biztos. Szívesen dolgoznék ott. 😉

      Sikerült meghallgatni a The Yet Unbroken Part of my Heartot?

      • Nevala, the Only One 2012-10-20 - 12:09 du. #

        Igen, sikerült, és hanggal még gyönyörűbb a szám, köszönöm hogy általad megnézhettem! 🙂 El is felejtettem volna elújságolni, ha nem szólsz…
        Hát, ha arra járok majd munkát keresni, és tudok majd kínaiul, akkor majd lehet bepróbálkozom… 😀

  2. dabdi 2012-10-20 - 4:40 du. #

    Sejtettem én, ezért kérdeztem rá. 🙂

    A Stay Real munkával nem járnál rosszul. Ashin állítólag ritka rendes főnök, odafigyel a munkatársaira, akik ráadásul az átlagosnál többet keresnek. Na ezt nevezem én motiválásnak és azonosulást elősegítő munkakörülmények megteremtésének!!! 😀

Hozzászólás