Jump! – videó

27 okt

離開地球表面    Jump!   (Leaving the Earth’s Surface)

Zene és dalszöveg: Ashin

Videó

Dobd ki az órád, dobd ki a kabátod,

dobd ki a táskád, és dobd ki a locsogásod!

Dobd ki a tévéd, dobd ki a laptopod,

dobd ki a rációt, és dobd ki minden gondod!

 

Tégy bármi nagyot, tégy bármi jelentéktelent,

mindig lesz, aki keresztbe tesz.

Túl sokat gyűlölsz, túl keveset szeretsz,

csak ugorj őrültebben, minél erősebben,

ugorj és hagyd el a földet!

 

A szíved dobog, dobog, őrülten ver,

segít, hogy a gondod, bajod, bánatod elfelejtsd.

Nem éri meg egy percig sem,

más miatt magad emésztened.

 

A szíved dobog, dobog, őrülten ver,

segít, hogy a gondod, bajod, bánatod elfelejtsd.

Hagyd csak magad mögött a földet,

megvan a lendületed!

 

Nagy ambíciók, csekély bátorság,

a táncoláshoz még mindig kell a tanár?

Túl sokat gyűlölsz, túl keveset szeretsz,

csak ugorj őrültebben és még őrültebben,

ugorj magasabbra és hagyd el a földet!

 

A szíved dobog, dobog, őrülten ver,

segít, hogy a gondod, bajod, bánatod elfelejtsd.

Nem éri meg egy percig sem,

más miatt magad emésztened.

 

A szíved dobog, dobog, őrülten ver,

segít, hogy a gondod, bajod, bánatod elfelejtsd.

Hagyd csak magad mögött a földet,

ugorj még erősebben!

 

Gyerünk!

Ugorj!

 

A remixek kedvelői itt meghallgathatják eme másik változatot is. Ezt egyik blogbejegyzésében Ashin futás közbeni hallgatásra ajánlotta.  Azt állította, hogy ő is szokott erre futni, csak az benne a nehézség, hogy megállja, hogy ne kezdjen el közben hangosan énekelni az utcán. Hát pedig azt szívesen megnézném!

Remix

Jump

2 hozzászólás to “Jump! – videó”

  1. Nevala, the Only One 2012-10-31 - 11:57 de. #

    Bármennyire is meggyőző a szám, azért a laptopomat nem dobom ki… 🙂 Kipróbáltam rá “tombolni”… és megy! 😀

  2. dabdi 2012-10-31 - 5:45 du. #

    Sokat gondolkodtam rajta, hogy “dobd el” legyen vagy “dobd ki”. De aztán arra a következtetésre jutottam, hogy a “dobd el” még visszafordítható folyamat (kivéve talán a laptop és a tévé esetében, azoknak végzetes lehet), szóval nagyobb kihívást jelent végképp megszabadulni ezektől a dolgoktól.
    Nem találtam olyan irányú statisztikát, amelyben feldolgozták volna, hogy a szám hatására hányan cselekedtek az előírtak szerint, de úgy érzem, hogy hozzád hasonlóan a többség inkább csak az ugrálásig jutott. Mivel most megírtam ezt a választ, így én is lebuktam. Az én laptopom is itt terpeszkedik még előttem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

