A legfontosabb apróság – videó

31 okt

最重要的小事  The Most Important Little Thing
Zene: Masa, dalszöveg: Ashin
Videó

Én már megküzdöttem pár viharos nappal,

merészen bántam az álmaimmal,

számot vetettem több élettel és halállal.

Most mégis nyugalmat erőltetek magamra,

mintha a várost átszelni semmi volna,

abban reménykedve, hogy talán láthatlak.

Ebben a pillanatban

a legfontosabb nekem az,

ami a legjelentéktelenebb a számodra.

 

A világ olyan zavaros és zajos,

vajon mi valóságos?

Miattad vállalom az arcomon bárgyú mosolyom,

míg a fagyidért sorba állok.

Még ha az élet forgataga nem más csak megszokott,

rohanó hétköznapok,

Minden percben, másodpercben, évben és napon

a szívem arra használom,

hogy megoldjam akár a legapróbb gondod.

 

Én már éltem hősként korábban,

békét vittem egy lázongó világba,

versek ezrei dicsérték munkámat.

Most mégis az igazi boldogság az,

ha csendesen segíthetek abban,

hogy vigyem a Hello Kitty táskádat.

Ebben a pillanatban

a legfontosabb nekem az,

ami a legjelentéktelenebb a számodra.

 

A mosolyod, mint egy gyermek ártatlansága,

a legegyszerűbb dolgot is megcsodálja,

és örök legendává változtatja.

 

A világ olyan zavaros és zajos,

vajon mi valóságos?

Miattad vállalom az arcomon bárgyú mosolyom,

míg a fagyidért sorba állok.

Még ha az élet forgataga nem más csak megszokott,

rohanó hétköznapok,

Minden percben, másodpercben, évben és napon,

a szívem arra használom,

hogy megoldjam akár a legapróbb gondod.

 

Ez a legfontosabb dolgom.

Mivel imádom a Jump koncertturné felvételeit, úgy döntöttem, hogy ehhez készítem a feliratot. Akit érdekel, a dalhoz tartozó eredeti videoklipet megtekintheti itt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

