Gyengédség – Videó – Boldog születésnapot Ashin!

5 dec

温柔  Tenderness

Videó

HD verzió

Sétálok a szélben, a nap ma hirtelen olyan gyengéd lett.

Az ég is gyengéd, a föld is gyengéd, mint mikor átölelsz.

De te megváltoztál és én a jövőben ismét magányos leszek.

Ha hideg lesz, hogy fogom elviselni ezt?

 

A gyönyörű táj és hogy itt vagyok melletted,

nem tükröződik a szemedben.

Sosem sikerült megértenem, mit rejt a tekinteted.

Nem számít, hagyom, hogy a saját világodban élhess.

Az hogy nem zavarlak, ez az én gyengédségem.

 

Nem tudom, nem értem, nem akarom kutatni az okát,

a szívem miért akar közelebb kerülni hozzád,

ha hajnalban csak magány vár.

Nem tudom, nem értem, nem akarom kutatni az okát,

a szívem miért pengeti a magány húrján a szerelem dallamát.

Utoljára nyújtom neked szerelmem legjavát.

 

Véletlenül, akaratlanul újra itt vagyok, az ajtód előtt állok.

Nem sírok és nem mosolygok, ez biztos csak egy álom.

Nem volt előjel, ami erre mutatott. Vagy te így gondolod?

Ha igen, visszaadom a szabadságod.

 

Ha azt mondod nekem, hogy virágot szeretnél,

akkor virágot adok neked.

Ha azt mondod nekem, hogy egy csillagot szeretnél,

akkor csillagot adok neked.

Ha azt mondod nekem, hogy havat szeretnél,

akkor havat adok neked.

És ha azt mondod, hogy el akarsz hagyni,

akkor én azt mondom,

azt mondom, hogy…

visszaadom a szabadságod.

 

Gyengédségem azzal bizonyítom,

hogy visszaadom a szabadságod.

 

Megjegyzések

Dandelion ajánlására a DNA koncertverzióhoz készítettem ezt a feliratot. [A DNA koncertverzió MP3-ban letölthető ITT.] Monster szólója zseniális! Bár nekem az első gondolatom az volt, hogy a Final Home koncertverzióhoz készüljön. Itt is zseniális Monster szólója. 🙂

City of the Sky verzió

Jump koncertverzió

eredeti videoklip

Dandelionnak külön köszönet a „próza” fordításáért. Ez nincs benne az eredeti videoklipben és koncertről koncertre változik. A DNA verzóban nagyon tetszett a havas rész, olyannyira, hogy meg is ihletett. Mivel nálunk elég szép hó van, Dandelionnak gyúrtam egy hógolyót. Itt várja a fagyasztómban, amíg el nem jön, mivel még sosem látott havat. 🙂

A Final Home koncerten Ashin ezt mondja a dal közepén:

“Ha egy nap azt mondod nekem, hogy elhagysz, nem fogok könyörögni, hogy maradj.

Ez lesz az utolsó gyengédségem.

Azt fogom mondani, hogy visszaadom a szabadságod.”

Thanks for the English translations and explanations to Flower and Dandelion!

Dandelion, yor snowball is waiting here for you in my freezer! 🙂

1121623695327afddbl

Reklámok

2 hozzászólás to “Gyengédség – Videó – Boldog születésnapot Ashin!”

  1. Shaolin Bunny 2014-07-26 - 4:53 du. #

    Köszi az ajánlást – a filmes csoportban –
    Bejött, és nagyon szép a szövege is! 🙂 Szóval ez nálam is nyerő volt. 🙂

    • dabdi 2014-07-26 - 7:33 du. #

      Elhiheted, nem ez az egyetlen daluk, amitől – jó értelemben – libabőrös lesz az ember. Jó pár verzió készült belőle, mindig kicsit más. Számomra megunhatatlan. Örülök, hogy Neked is tetszik.

Vélemény, hozzászólás?

