Felvértezés – videó

31 jan

武裝  Armor – 2003

Zene és dalszöveg: Ashin

Videó

 

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam magam a könnyeimmel mosdatni.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam gyenge szívemet megerősíteni.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam a nevem, de a személyiségemről le kellett mondani.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam az életemet a logikámmal irányítani.

 

Elfelejtettem, mi értékes,

elfeledtem az összes emlékem,

összetörtem a játékokat, amiket egykor szerettem.

A szükséges távolságot megléptem,

mit kell feladnom, felmértem,

hogy ne szerezzek több emléket.

Ahhoz, hogy az égbe menj,

a földön kell hagynod a testedet,

korábban szerettem,

így ez különösen megvisel engem.

 

Felhalmoztam a rémületet,

megszerettem a rémületet,

hogy többé ne rémülhessek meg.

Azt akarta, hogy tűrjek,

aki adta ezt az életet,

aki vért adott nekem.

Zúgva kering bennem,

és zúgva hagyja el a testem,

visszaadom szívesen,

engem tovább már nem érdekel.

 

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam magam a könnyeimmel mosdatni.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam gyenge szívemet megerősíteni.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam a nevem, de a személyiségemről le kellett mondani.

Végül kénytelen voltam magam felvértezni,

megtanultam sorstalan életet élni.
A feliratot a 2007-es Jump koncert DVD-n található felvételhez készítettem, mert nagyon szeretem, ahogy berobbannak a színpadra.

Az eredeti videoklip itt megtekinthető.

Enyhén provokatív a dalszöveg a társadalom birkásítói törekvései ellenében.

1120301256199dbb22l-Armor

Vélemény, hozzászólás?

