Hóvirággal búcsúzunk a hótól

4 Már

Túl ezen a hétfő hajnali vizsgán, délutánra szabadságot kunyeráltam magamnak és úgy döntöttem, hogy kihasználom a jó időt, amire a tanulás miatt a hétvégén nem volt alkalmam. Így útra is keltem, hogy megnézzem közelebbről a “rakományt”, legalább az egyiket, amit Unnitól kaptam “talizmánul”, hogy sikerüljön a vizsga.

Örömmel jelentem, hogy a Nagy-Kopasz még a helyén van, mind az 559 méterével, plusz a Csergezán kilátó a maga 23,5 méterével. Fentről azt is láttam, hogy a János-hegy is a helyén van az 527 méterével. 🙂

Csergezán márc 4

Nem tudok betelni ezzel a kilátóval.

Csergezán 2 márc 4

A fák még kopaszak fent…

fák márc 4

(kivéve, amelyik alul kopasz)

öreg fenyő

… és foltokban még akad hó…

márciusi hó

…de a hóvirágok már előbújtak a földből és azt súgják, hogy úton van a tavasz. Bár már a tavirózsákra ácsingózunk, de most nagyon megörültem ezeknek a szelíd és szerény kis virágoknak. Valahogy ebből az idei télből nagyon elegem van. Nem tudom, mikor vártam utoljára ennyire, hogy vége legyen.

hóvirág

Ha már fehér, én a hóvirágra szavazok, hó nélkül. 🙂

2 hozzászólás to “Hóvirággal búcsúzunk a hótól”

  1. Unni2011 2013-03-04 - 8:28 du. #

    Kedves Dabdi!

    Köszönet a tél végi ízelítőért. 🙂 Még PC-n keresztül is érezni lehet a levegő friss illatát.
    A kilátó is izgalmas építészeti megoldás, első blikkre rattan bútorokra emlékeztetett, de majd nyáron jó lesz közelebbről letesztelni. 😀
    A hóvirág megjelenése a természet éledésére hívja fel a figyelmet, no meg a közelgő nőnapra. 🙂

    • dabdi 2013-03-04 - 11:08 du. #

      Csuda jó levegő van erre! Annyira jó érzés a város után kiszállni az autóból és egy jó mélyet szippantani. 🙂
      Ezek szerint vállalod, hogy edzésbe jössz a nyárra? Örülök neki. 😀

Vélemény, hozzászólás?

