Superman – videó

22 Már

超人 Superman – 2004

Dalszöveg: Ashin, zene: Ashin és Guan You

Videó

 

Ha a világot kegyetlen támadás éri,

nekem egy telefonfülke is megteszi.

Az alsóm veszem felülre,

ha ez neked így tetszik,

kifeszítem a köpenyem és elviszlek repülni.

Én nem akartam ilyen haszontalan erőt kapni,

hiszen Isten sem tudja megállítani a szíved, ha el akar hagyni.

 

Miért olyan könnyű nekem a világot megmenteni?

És miért vagyok olyan tehetetlen, mikor ezen a szerelmünk múlik?

Miért tudom az eget és a földet pillanatok alatt bejárni?

És miért nincs halvány esély sem a szívedbe férkőzni?

 

Dicsértél, hogy képes vagyok bármit felemelni,

segítettem vásárlás után cipekedni.

Éjjel-nappal kész voltam téged megvédeni.

A legfélelmetesebb szörnyet sem volt nagy kihívás legyőzni.

Akkor miért rémítenek meg a hulló könnyeid?

Ezt a kínos befejezést nem tudtam elkerülni.

Ki akar egy ilyen szuperment, aki magát sem képes megmenteni?

 

Miért olyan könnyű nekem a világot megmenteni?

És miért vagyok olyan tehetetlen, mikor ezen a szerelmünk múlik?

Miért kell a tökéletes befejezéshez a világot megmenteni?

És miért nem tudok mást, mint tehetetlenül bámulni,

ahogy a szerelmünk lassan semmivé foszlik?

Ha a világot kegyetlen támadás éri,

ki lesz, aki a szupererőmet átveszi?

 

Nem árt ehhez a dalszöveghez, ha az ember egy kicsit ismeri a képregényt vagy a filmet. Superman szeret telefonfülkében átöltözni és a későbbi szuperhősök divatelképzelésére nagy hatást gyakorolt azzal, hogy az alsónadrágját hordja felül. Utóbbival már sokan sokféleképpen poénkodtak, az viszont valószínűleg Ashin újítása, hogy Superman maga is tisztában vele, hogy ez meglehetősen vicces, de ha ez a szeretett személyt jó kedvre deríti, nem bánja, ezt is megteszi.

A klipet láttam párszor. Nekem még mindig a megfejthetetlen kategóriába tartozik. Talán majd sikerül rávennem Wendyt, hogy egyszer ehhez is készítsen egy olyan kimerítő elemzést, mint a Cang Jie-hez, de egyelőre más feladatra kértem meg.

Egy biztos, a klipben szerepel Braynt Chang, akit az Eternal Summer c. mozifilmből már megismerhettünk Biri nagy örömére. 🙂

A kliphez megtalálható egy forgatási videó is a neten. Láthatjuk benne, hogyan készültek el a fiúk kiborgjai. Jó buli lehetett. 🙂 Ashin olyan édes volt azzal a tortával!

És úgy tűnik, létezik egy másik befejezés is.

Mivel Ashinnal együtt írták a dalt, így időnként koncerteken Guan You is el szokta énekelni. Szakire kedvéért beteszem ezt a felvételt, ami a D.N.A. koncertturnén készült, és amelyen látható Guan You felesége és kislánya is.

12943212159316-Superman torta

Vélemény, hozzászólás?

