Mint a füst HD videó

15 máj

Like Smoke – Mint a füst

HD videó

Egyik nagy kedvencem ez a dal. Bevallom, büszke vagyok a fordításra. 🙂

A korábbi szövegen nem változtattam, de kicsit át lett tördelve a felirat.

Vandinak ismét köszönet a feliratégetésért és a feltöltésért.

Like smoke

Reklámok

2 hozzászólás to “Mint a füst HD videó”

  1. biri66 2013-05-21 - 9:48 de. #

    Szép ez a dal az idő múlásáról, szomorú megállíthatatlanságáról, a pillanat varázsáról. A fordításra pedig méltán lehetsz büszke.
    Hű segítődet, Vandit is köszönet illeti.

    • dabdi 2013-05-21 - 12:51 du. #

      Imádom én is ezt a dalt, csodálatos a szövege. Büszke is vagyok rá legalább annyira, mintha én írtam volna. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

