Gyengédség – City of the Sky verzió

17 dec

A Mayday Tenderness (Gyengédség) c. számának minden verzióját imádom. Ez itt az eredetihez áll közelebb, ami a Viva Love c. albumon jelent meg. Amihez tavaly készítettem feliratot, teljesen más stílus, és már alig várom, hogy megkaparintsam az idei Nowhere 3D koncertfilm DVD-jét, mert ahhoz a változathoz is kell majd magyar felirat, az tuti.

A feliratban egyetlen szót változtattam. Most valahogy, így tetszett jobban. 🙂

A korábbi D.N.A verzió (Boil nagy kedvence):

Reklámok

4 hozzászólás to “Gyengédség – City of the Sky verzió”

  1. Borbás Ildikó 2013-12-18 - 6:52 du. #

    Tegnap este 10 után értem haza, és mi várt rám????????? A Tenderness!!!! Majd elszálltam a boldogságtól. Köszönöm szépen ezt a karácsonyi ajándékot! Ez volt az első, amit a vadi új tévém youtube-n lejátszottam. Na, pont ez a verzió nem igazán alkalmas a HD lejátszásra, de kedvem nem vehette el, továbbra is imáááááádom!

    • dabdi 2013-12-18 - 8:46 du. #

      HD lejátszáshoz javasolom a Second Round album videoklipjeit. 🙂

      Lehet, hogy többre nem is fogja futni karácsonyig, mint ez a Tenderness videó. Pedig nagyon szeretném a karácsonyi dalukat lefordítani. Még meglátjuk.

  2. Paggy 2013-12-21 - 12:40 de. #

    Hát mit is írjak?A szívemből szólnak,elvarázsolnak a dalszövegek.És a zene ?Nagyon tetszik.Köszönöm szépen.

    • dabdi 2013-12-21 - 10:44 de. #

      Nekem pedig repes a szívem, ha ilyeneket olvasok. Nekem ez a legszebb ajándék. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

