Karácsonyi meglepetés – videó

23 dec

Ezt a dalt már tavaly karácsonykor is terveztem fordítani, de akkor nem jutottam el a megvalósításig. Most sikerült sebtében összehozni. Természetesen a dal egyáltalán nem olyan, mint amilyenre az ember karácsonykor számítana, de ez várható el a Maydaytől. Ashin alkotott.

聖誕夜驚魂   Christmas Surprise (2004)

Zene és dalszöveg: Ashin

A hangulat olyan hűvös lett hirtelen,
én hülye…
Úgy beszélek, mint egy hóember,
így romantika helyett minden fagyos lett.
A barátaim szerint ártatlan vagyok
és őszinte,
csak idétlen nevetésem miatt hamar eljön a búcsú ideje,
de te váratlanul utánam tipegsz.

A te csókod, az én meglepetésem,
és elkezdődik a közös történet.
Te mosolyogsz, én azt kérdem, ez hogy lehet.
Úgy tűnik, a Mikulás valóban létezhet.

A napok vánszorogtak: csak az unalom létezett,
hétszeresen.
A hét mind napján az unalom maga alá temetett.
Szerelem igyekezz, hogy megmentsd a lelkem!
Hálás vagyok, hogy unalmas világom veled
értelmet nyerhet.
Egyetlen pillantásodtól a szívem megtelt
egy hadsereg bátor vonulásának erejével.

A te csókod, az én meglepetésem,
és elkezdődik a közös történet.
Te mosolyogsz, én azt kérdem, ez hogy lehet.
Úgy tűnik, a Mikulás valóban létezhet.

És megajándékoz szerelemmel,
ha nem adod fel.

A klipben szereplő cicus a Répatorta (菜頭粿) névre hallgat, Masa (a basszusgitáros) macskája. Hogy milyen megfontolásból kapta ezt a nevet, arról nincs bővebb infóm, talán a répatortán lévő fehér cukormázról. Minden elismerésem egyébként a macseknak, kötélből lehetnek az idegei. Többször járt bent a stúdióban és a fiúk rendesen nyüstölték. Az biztos, hogy a mi Fibi cicánk cakkosra mintázta volna Ashin kezét, ha megpróbálja felmosni vele a padlót. Ashint rajzolásra is ihlette. 🙂

Répatortával

christmas surprise

Vélemény, hozzászólás?

