Egy 1999 előtti Mayday dal

17 Már

A mai nap is kellemes meglepetést tartogatott. Ahogy elvégeztem szokásos reggeli facebook hírfolyam ellenőrző tevékenységemet, megakadt a szemem egy videón. Mivel a kínai írásjelekkel még mindig ott tartok, hogy magabiztosan csak a 五月天 (Mayday) és 阿信 (Ashin) nevét ismerem fel, így ezekre áll rá a szemem böngészés során. Mivel ázsiai barátaim elég sok youtube videót linkelgetnek, így az alapján szelektálok, hogy felismerem-e a videók indexképéről, hogy melyik dalról is van szó. Ha olyannal találkozom, ami “gyanús”, azaz előfordulhat még így másfél év után is, hogy általam ismeretlen dalra bukkanhatok, akkor rákattintok. Ezen jó szokásom szerint történt ez ma is. Rákattintottam egy “ismeretlennek” tűnő videóra. És lássatok csodát! A tegnapi kamu Ashin dal után ma egy igazi gyöngyszemre bukkantam, mégpedig egy olyan számra, amit a fiúk még valamikor azokban az időkben adtak elő, mikor kis garázsokban, klubokban és bárocskákban léptek fel az egyetem alatt, ahol a közönség létszáma néha alul maradt a banda létszámához képest. Mostanra már elfogadom, ha valaki azzal vádol, hogy elfogult vagyok a Maydayjel szemben, de szerintem ez a dal akkor is nagyon állat!!! Szívesen visszaforgatnám az idő kerekét annyira, hogy megnézhessek egy ilyen korai fellépést élőben. Lelkesen erősíteném a közönség táborát. Addig is, amíg feltalálom az időutazást (a térhajlítás után), bőszen reménykedem abban, hogy előkerülnek még ilyen kedves meglepetések az internet bugyraiból.

Egy imádni való vadhajtás. Mondjuk én nem bánnám, ha néha visszatérnének ehhez a stílushoz. 🙂

五月天-金色大街

És találtam egy teljes verziót is. 🙂 A képeket inkább nem kommentálom. Nagyon olyan mintha sugallni akarnának valamit…

És egy 2008-as élő előadás (ezek szerint nem felejtették el):

http://www.youtube.com/watch?v=LAPnlPkbVfw

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

