A jövő veled – videó

17 Júl

有你的將來 – A Future Without You (2000)

Zene és dalszöveg: Ashin

Videó

Valóban olyan egyszerű lenne,
ahogy állítottad?
Hogy miért hagytál el,
megérteni sosem tudtam.
A Hold az égen rajtam nevet
gúnyolódva,
mert az őszinte szerelemre az időmet
csak pazaroltam.

Tőlem akarod hallani,
hogy én mondjam,
megváltozott irántad a szerelmem,
te nem tehetsz róla.
Az együtt töltött idő rászedett engem,
olyan bolond voltam.
De nem akartam elhinni,
hogy a szerelem bánthat.

Mindent tiszta szívből adtam,
de te csak kipróbáltad,
teljesen felforgattad a kezdetben oly békés világomat.
Mindent tiszta szívből adtam,
te talán nem is sajnáltad,
senki sem értené,
hogyan gondoltad.

Megfejthetetlenek az igazi érzéseid
a szíved végtelen óceánjában.
Képtelen vagy meghallani
a kétségbeesésemet vagy az őszinte szavaimat.
A remélt magasságot sosem fogja elérni ez a kapcsolat.
Nem gondoltam volna, hogy a szerelem, amit adsz…

Nem gondoltam volna, hogy a szerelem, amit adsz,
ennyire mihaszna.

Nem gondoltam volna, hogy a szerelmedet
a jövőm majd nem foglalja magába.

 

Ritkán születnek ebben az évben dalszöveg fordítások, pedig ezek mindig óriási örömöt jelentenek nekem.

Eme választásom egy tajvani hokkien nyelvű darab, ami mindig extra kihívásokat jelent, hiszen a kiejtése köszönőviszonyban sincs a mandarinnal, megnehezítve a felirat időzítését, hiszen nagyon kevés a támpont annak belövésére, hogy Ashin hol is tart az éneklésben. 🙂

A dal címe: A jövő veled. Bár Merry-nek igaza volt, amikor ő az angol címnek a Future Without You-t választotta, hiszen sokkal inkább arról van szó, hogy a jövő nem lehetséges ‘Veled’. Ashinunknak már csak ilyen különleges ötletei vannak. Ugyebár ezért szeretjük. 😛

A videoklippel kapcsolatba ne kérdezzen senki, mert én sem értem. Bár a videoklipeket általában úgy készítik, hogy ne lehessen őket érteni. A Viva Love album dalaihoz készült klipek pláne ilyenek.

Viszont Ashin hangja teljesen lenyűgöz és a látványa is elementáris erővel hat az érzékeimre. Van benne valami ellenállhatatlan kisugárzás. 🙂

Ashin Future without you 1

 

Vélemény, hozzászólás?

