Lanling hercege 39. rész

7 nov

Ebben részben lesz egy meglepetés. Bár biztosan van, aki számít rá… Nem árulom el.

magyar felirat

videó

ep 39 1

ep 39 2

4 hozzászólás to “Lanling hercege 39. rész”

  1. Cila 2014-11-08 - 12:06 de. #

    Köszönöm szépen. 😀

  2. Nita1987 / Nusi :) 2014-11-08 - 12:50 de. #

    Köszönöm szépen az új részt :D: D

  3. Yola 2016-02-26 - 8:57 du. #

    Na, ezen besokalltam, tartok egy kis szünetet. Előzőleg nem írtam, de a Feng Shao Fengnek nagyon szép keze van, akkor figyeltem meg, mikor az ötödik hercegnek kissé sután megsimítja a haját ( a 36 rész elején)

    • dabdi 2016-02-27 - 12:36 du. #

      Tarts egy kis szünetet! 🙂 Én is leginkább az első 5-6 részt szerettem. A későbbiekben pedig azokat a jeleneteket, ahol a 4. herceg és a tündérlány olyan édesek voltak.
      Végeztem a Nirvana in Fire megtekintésével. Nagyon jó volt. Rebesgetik, hogy lesz 2. évada. Kíváncsi leszek.

Vélemény, hozzászólás?

