Legújabb Mayday relikviáim a világ másik feléről 2014.12.09

9 dec

(Az eredetileg nyitó bekezdés a bejegyzés végére lett száműzve.)

Na jó. Nyelek egy nagyot és megpróbálok megnyugodni és átadni magam a mérhetetlen örömnek!

Újabb kincsek érkeztek hozzám, ezúttal Szingapúrból.

Korábban írtam már a Mayday F1-es szerepléséről és a rajongók mérhetetlen elszántságáról és lelkesedéséről.

https://maydaywuyuetianhungary.wordpress.com/?s=F1&submit=Keres%C3%A9s

Nos, ma hozzám is megérkezett a rajongók által készített kockás zászló. 🙂

Ashin Happy Birthday gift

És meglepetésként még Ashin Happy.Birth.Day c. könyve. Újabb dolog, amire gyúrni kell, hogy elolvashassam. 😀 Szerencsére vannak benne csodás képek is, és egy CD a címadó dallal.

Viszont lassan valóban szervezhetek egy magyarországi Mayday rajongói találkozót, mivel még bélyegzőket is kaptam. Szóval egészen hivatalos formát lehet adni a bulinak!!!! XD Mindig irigyeltem ezeket a pecséteket. Annyira nagyon cukik!!!

Stamp 1

Stamp 2

Újabb csodás karácsonyi ajándékokkal lettem gazdagabb. Ezek után már biztosan senki nem kérdőjelezi meg, ha azt mondom, hogy a Mayday rajongók a világ legcsodálatosabb emberei!

(Szerk.)

(Ez volt eredetileg az elején, de egy barátom javaslatára inkább töröltem onnan miután lecsillapodtam:

Lassan kezdek lecsillapodni, pedig gondoltam rá, hogy rögvest fogom magam és leviharzok a postára és iszonyatosan beolvasok annak, akit ott találok. Nem először fordult már elő, hogy a külföldről érkező csomagomat a postás egyszerűen rátette a postaláda tetejére, mert túl nagy és nem fért bele. Nem akarom elhinni, hogy ez lenne a hivatalos előírás arra az esetre, ha nem kell aláírással átvenni egy csomagot, de az nem fér be a postaládába, ráadásul esik az eső. Szerencse, hogy ezen a környéken olyanok laknak (egyelőre), akik nem akarják lenyúlni más cuccát. Na de az mégiscsak felháborító, hogy amikor az ember este haza megy, akkor 1 méterre a kapuja előtt találja a sárban az Ázsiából érkező (számomra felbecsülhetetlen értékkel bíró), óriási szeretettel összeállított és útnak indított csomagját totál szétázva. Az is simán előfordulhatott volna, hogy egy kutya játékból széttépi!)

8 hozzászólás to “Legújabb Mayday relikviáim a világ másik feléről 2014.12.09”

  1. boil54 2014-12-09 - 7:26 du. #

    …és a sok ajándékból egy dupla CD-nek boldog tulajdonosa én vagyok, amiért hálás köszönet!

    • dabdi 2014-12-09 - 8:06 du. #

      Nagyon, nagyon szívesen. 🙂 És köszönet a küldőnek! Én csak továbbítottam.

  2. boil54 2014-12-09 - 7:27 du. #

    A helyi postát mindenképpen megkeresném és panaszt tennék! Hagyjanak értesítőt és majd átveszed a postán!!!

    • dabdi 2014-12-09 - 8:05 du. #

      Idő közben megtudtam, hogy ez valóban így működik. Az embernek magának kell gondoskodnia akkora postaládáról, amibe belefér akár egy elefánt is, ha éppen azt kap valakitől, de nem ajánlva adták fel. Ez van. Nem mérgelődök tovább. A bejegyzésemet is átszerkesztettem. 🙂 Szerencsére eddig végül még mindig mindent megkaptam. Egyedül egy párizsi képeslapom nem jutott el Szingapúrba Dandelionhoz, de azt én küldtem, és nem tudom, hol akadt el. Hozzám sem jött vissza.

  3. Yola 2014-12-15 - 3:11 du. #

    nekünk nagy postaládánk van, de akkor is előfordul, hogy a kiskapu lécei közé dugják be, mert lusta felemelni a postaláda takarólécét, vagy nyitva hagyja és teli lesz a postaláda vízzel, esetleg úgy teszi bele, hogy a fele kilóg ( talán azért, hogy biztosan észrevegyem)
    a CDét tartalmazó küldeményt előszeretettel hajtja félbe

    • dabdi 2014-12-15 - 11:31 du. #

      Hm. Pedig arra gondoltam, hogy kérek karácsonyra egy jó nagy postaládát, de akkor lehet, hogy mégsem…

  4. Nevala 2014-12-15 - 5:19 du. #

    És csak most volt időm olvasni, de… huh, hát ez elképesztő! 🙂 Gratulálok az újabb kincsekhez! Ha pedig lesz egy Mayday találkozó itt a mi kis hazánkban, szívesen benéznék oda! 😀 Ha másért nem is, egy ilyen kis Ashin pecsétért mindenképp. Irtó aranyos! 🙂

    • dabdi 2014-12-15 - 11:36 du. #

      Szia!

      Rég találkoztunk így virtuálisan. Örülök, hogy látlak. 🙂
      Ugye? Az a szusis Ashin nagyon ennivaló! 😀
      Mivel a találkozó még csak ötletszinten jár, ha megírod nekem a címed, küldök Neked pecsétet. Lehet, hogy nem karácsonyra, de legalább új évre. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

