Mayday Nowhere and Live in Live – nálam, otthon

10 jan

Már több mint egy éve várom, hogy végre a kezembe kaparinthassam a Mayday Nowhere DVD-jét és a Live in Live DVD-t (Már 2013-ban ment a mozikban). Végül 2014 karácsonyára adták ki és én már ma (2015.01.10) a kezemben tarthatom őket, ráadásul egy csomó egyéb csodás ajándékkal egyetemben! Újra én vagyok a világ legboldogabb embere! Valószínűleg én vagyok A világon a leggyakrabban a világ legboldogabb embere címet viselő ember. 😀

A Nowhere 3D mozifilm fordítása már folyamatban van. És most végre megtudtam azt is, hogy a Live in Live DVD-n is van angol felirat!!!!!! Ez maga a mennyország!

És még meglepi CD is van, amin film és sorozatzenék vannak a B’in Music gondozásában! A kedvenc filmzenéim!

Nowhere

李筠彤 volt olyan drága és addig csereberélte a DVD-hez járó Mayday figurákat, amíg varázsolt egy Ashin és egy Monster figurát! Örök hála érte!

Ashin and Monster

És még egy Poetry of the Day After CD-t is kaptam ajándékba. Ez az én egyik legkedvencebb albumom. Ráadásul még Mayday Fan-mily kitűző  is volt a pakkban és még 2015-ös kaohsiungi naptár!

Poetry

Ez a boldogság leírhatatlan! 🙂

2 hozzászólás to “Mayday Nowhere and Live in Live – nálam, otthon”

  1. Shaolin Bunny 2015-01-11 - 12:31 de. #

    XD Szinte látom magam előtt az arcod, ahogy boldogságodban nagyooooon vigyori vagy. 🙂
    Nagyon szép dolgokat kaptál! Kedvesek ezek a Mayday rajongók!

    • dabdi 2015-01-11 - 1:17 de. #

      De csak szinte! Erre szokták mondani, hogy ha nem lenne fülem, körbe érne a szám a fejemen. 😀
      Elképesztően édes emberek élnek a világ azon távoli felén.

Vélemény, hozzászólás?

