Bu bu jing xin – 17. rész

25 jún

Infók: Bu bu jing xin

felirat és videó

Most egy kicsit lusta voltam, illetve én megpróbáltam utáni nézni 3 dolognak is, de egyikre sem akadtam rá. Így ebben az epizódban most csak annyi kiegészítést teszek, hogy az említett 索額圖 Suoetu, aki a Koronaherceget támogatta, valóban létező történelmi személy. 1636-1703 között élt, és börtönben halt meg.

Kicsit nehéz követni a sorozatban, hogy mennyi idő telik el, mivel nem írják ki soha. Valószínűleg azért sem, mert néha vegyítik az eseményeket, és nem minden akkor és úgy történik, amikor és ahogy az a valóságban megtörtént (illetve, ahogy azt a fennmaradt dokumentumokból tudni vélik a történészek). Azért is nehéz, mert a szereplők állandóan nyakig be vannak bugyolálva 4-5 réteg ruhával (de olykor látszik a leheletük és van szőrmegalléruk), és mert állandóan mutogatják azt a télen-nyáron rózsaszínű virágokat rügyező bokrot. 😀

Ezúttal képek készítésével sem foglalatoskodtam túl sokat. Csak a lényeg következik ennek a résznek a végéről, a magnólia. (Ez majd egy fontos kapocs lesz a sorozat második évadával, ha valaki megnézi.)

Ep 17 - 1

Ep 17 - 2

Reklámok

4 hozzászólás to “Bu bu jing xin – 17. rész”

  1. enik 2015-06-25 - 9:11 du. #

    Köszönet az újabb részért, és én biztosan megnézem a 2.-ik évadot, ha bevállalod a forditását.

    • dabdi 2015-06-25 - 9:26 du. #

      Meglátjuk. Ahogy a vak mondja. 🙂

  2. dolores953 2015-07-07 - 9:48 de. #

    Szia Dabdi, megcsíptem a 18.-t is. Már nézem is

    • dabdi 2015-07-07 - 2:18 du. #

      Nem akartam még feltenni “hivatalosan”, hogy jobb legyen a megoszlás, mert 1 hónapig augusztusban biztosan nem fordítok. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

