2015.08.21 Utolsó nap Kaohsiungban

21 aug

ötödjére próbálkozom ezzel a bejegyzéssel. Képtelenség telefonról wordpressre írni. Már bánom, hogy nem cipeltem laptopot. Bár ha cipelem, akkor lehet, az lenne a bajom, hogy nehéz.
Eddig minden terv szerint alakult. 12-13-án Kaohsiungot fedeztem fel. Láttam a Mayday DNA koncertre készült óriási robotját, körbebóklásztam az egész várost. Az egyik Stay Real boltban megvettem a hőn áhított Rocker Hello Kitty pólót. A 85 Sky Tower 74. emeletéről körbepásztáztam a várost, és félig feljutottam a Majom-hegyre. Az előző tájfun miatt a gyalogutakat sajnos lezárták. Ma este érkezik az újabb tájfun.
14-16 között hegyet másztunk. Sajnos 3.000m felett pocsék időnk volt, így csak óriási ködöt láttunk, de ismét részünk volt emberi odafigyelésben és kedvességben, ami miatt igazán megérte. Na és azért mégiscsak jártam 3.500m magasan, amire büszke vagyok. Magyarként igazi csodabogárnak számítottam, mindenki megbámult, majd elismerően bólogattak és mosolyogtak.
17-én a Kenting Nemzeti Parkba mentünk, pontosabban a Sheding Parkba. Szuper volt. 18-án végre fürödtünk a Csendes-óceánban. Ki sem akartunk jönni. Délután pedig az Eluanbi Parkban jártunk, majd átvonatoztunk Hualienbe.
19-én a Taroko-szurdok volt soron. Valami csoda az a hely!
20-án visszavonatozás Kaohsiungba, és még megnéztem a Lótusz-tavat a pagodákkal és templomokkal.
Ma átköltözöm Tainanra, ahol megpróbálok keríteni egy HTC boltot, mert kicsit összetört a telefonom kijelzője.
Otthonról majd írok részletesebben és töltök fel képeket.
Az eddigi benyomások alapján teljesen helytálló, amit korábban a tajvaniakról olvastam. Valószínűleg a világ legkedvesebb, legsegítőkészebb emberei, akik akkor is útba igazítanak, ha nem tudnak angolul, elkísérnek a célhoz, vagy akár robogón elvisznek. Meghívnak ebédre a vonaton. Beinvitálnak az otthonukba fényképezni, ha onnan nőtt ki a fa, aminek a többi részét az utcáról már lefényképeztem. Imádom őket!

Reklámok

Egy hozzászólás to “2015.08.21 Utolsó nap Kaohsiungban”

  1. boil54 2015-08-21 - 7:18 de. #

    Nem maradtunk le az élménybeszámolódról eddig sem, figyelemmel kisérjük utazásod, és a facebookra feltöltött képeknek nagyon örültünk. Sóvárogva olvasom a bejegyzéseidet, hiszen évekkel ezelőtt többen elhatároztuk, hogy utazunk, de másként alakult az élet. Szurkolunk neked, örülj minden gyönyörűséges pillanatnak, a fényképeket pedig itthon is feltöltheted, megcsodálhatjuk később is.

Vélemény, hozzászólás?

