2015.08.16 A hegyi túra harmadik napja – Day 5

8 Sze

Az előző napi túra a nem túl kellemes időjárási körülmények között megtette a hatását. Sikerült úgy 7-8 órát aludni. Az idő másnapra sem javult, így megszavaztuk, hogy teljesen felesleges felmászni egy másik hegycsúcsra, inkább érjünk hamarabb haza. Valamikor hajnali 5-kor elindultunk vissza le a hegyről.

3.000 méter alatt kezdett javulni az idő. Valahol megpittyent a telefonom is, jelezve, hogy ismét van térerő. Ami nem sokáig tartott. Éppen addig, hogy a férjemnek tudtam írni, hogy még élünk. A következő kanyarban már megint nem működött.

Végre láttunk valamit abból, hol is járunk.

Hegy 1

Hegy 2

Tartottunk egy kis pihenőt az első szálláshelyünkön.

Hegy 3

Hegy 4

Még egy tavat is sikerült lencse végre kapni. Azzal poénkodtunk, hogy mivel mások úgysem tudják, ráfoghatjuk arra, hogy az volt a Jiaming-tó.

hegyi tó 1

hegyi tó 2

Készült egy közös kép a csoportról. A túravezetőnk azt mondta, hogy ritkán szoktak külföldiek csatlakozni a túrához, magyarral pedig még egyáltalán sosem találkozott. Megmentettem a haza becsületét. 🙂 Mindenki nagyon elismerően bólogatott, hogy végigcsináltam. (Ha tudnák, hogy a Tátra sokkal nehezebb falat…)

csapat

Jó érzés volt megpillantani a mikrobuszt a túra végén.

Örülök, hogy az utolsó nap még mielőtt elindultam Magyarországról vettem egy power bank-ot. Szinte minden nap használtam később is a telefon töltésére, mivel szinte egész nap nyomkodtam, így hamar lemerült. Szegény nem volt hozzászokva ehhez az igénybe vételhez. Így legalább kölcsön is tudtam adni az egyik srácnak, aki velünk túrázott és sokat segített út közben. Kaptam tőle egy sapka-sálat is, mert ilyen meleg holmit nem vittem magammal, de jól jött a sál funkciója.

Jiaming 5

Az utolsó nap kb. 10 km-t gyalogoltunk, itt már főleg lefelé.

Jiaming 4

A többiektől tanultunk pár trükköt, mire kell felkészülni, ha elkap az eső a hegyen. Pl. legyen nálad újságpapír, amit szárazan tartasz, mert vizesen nincs sok értelme. Ez arra jó, hogy az elázott cipőbe gyömöszölve felszívja a nedvességet. A másik ötlet, hogy ha az ember száraz zoknit vett fel, utána nejlonzacskót húz a lábára és arra veszi fel a cipőt. Így ki lehet botorkálni vécére anélkül, hogy csuromvíz lenne a lába. 🙂

Még pár kép. Sajnos csak ilyenekre tellett tőlem. (Be kell szerezni egy jobb fényképezőgépet és meg kell tanulni fényképezni!)

Hegy 5

Hegy 6

Hegy 7

Hegy 8

Hegy 9

Hegy 10

Hegy 11

Hegy 12

Hegy 13

Hegy 14

Vélemény, hozzászólás?

