Bu bu jing xin – 32. rész

14 dec

Infók: Bu bu jing xin

felirat és videó

Egyre nehezebb bármit is írni.

Ep 32-1 Ep 32-2 Ep 32-3

4 hozzászólás to “Bu bu jing xin – 32. rész”

  1. Paggy 2015-12-15 - 12:43 de. #

    Még nem néztem meg,de látom mire számíthatok/képek/Hálás köszönet az utóbbi két rész fordításáért.HA vége lesz,nagyon fog hiányozni.Belenéztem a folytatásába/mármint az újabb szériába/kicsit furcsának tűnik,persze nem értek angolul.További szupergyors munkát kívánok köszönettel:Paggy

    • dabdi 2015-12-15 - 8:03 du. #

      Persze, furcsának tűnik a folytatás. Én nagyon hiányoltam belőle néhány herceget, akik nélkül nem az

  2. Vivien Kovacs 2015-12-18 - 1:07 de. #

    Szia! Én valamikor a 13 rész után elkezdtem angolul, de aztán elfogytak a részek és folytattam a második évaddal nekem az is tetszett …, bár a hercegek nekem hiányoztak. Várom, hogy egyben legyen a magyar és maratonban megnézem. 🙂

    • dabdi 2015-12-18 - 10:47 du. #

      Szia! Örülök, hogy tetszik a sorozat. Utólagos engedelmeddel kitöröltem egy fél mondatot a hozzászólásodból, mert túl nagy spoilert tartalmaz a 2. évad végére vonatkozóan, amit valószínűleg sokan nem szeretnének gyanútlanul itt most elolvasni.

Vélemény, hozzászólás?

