Bu bu jing xin – 33. rész

19 dec

Infók: Bu bu jing xin

felirat és videó

Azért a 8. hercegnek valószínűleg nem esett annyira nehezére ez az előadás.

Szeretem, hogy ebben a sorozatban alig van klisé, és sok a váratlan fordulat.

Ep 33-2 Ep 33-3

6 hozzászólás to “Bu bu jing xin – 33. rész”

  1. erika 2015-12-19 - 5:40 du. #

    Kedves Dabdi!Nagyon köszönöm,hogy fordítod ezt a remek sorozatot.Boldog,békés karácsonyi ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok Neked!Erika

    • dabdi 2015-12-19 - 7:08 du. #

      Nagyon szépen köszönöm! Én is Kellemes Ünnepeket kívánok Neked!

  2. Paggy 2015-12-19 - 7:04 du. #

    Megnéztem.Gyönyörű volt!Köszönöm szépen.

    • dabdi 2015-12-19 - 7:09 du. #

      A búcsúzkodásokba egy kicsit én is belehaltam fordítás közben, de azért tényleg gyönyörű volt.

  3. Fanni 2015-12-21 - 12:29 de. #

    Nem rég kezdtem el nézni, de máris beleszerettem. Nagyon köszönöm, hogy lefordítod nekünk. Biztos, hogy sok munka. Kellemes ünnepeket 🙂

    • dabdi 2015-12-29 - 1:17 du. #

      Kedves Fanni!

      Valamiért a spambe ment a hozzászólásod és csak most vettem észre. Elnézést érte. Neked is kellemes ünnepeket még!

Vélemény, hozzászólás?

