Boldog Új Évet! 2016

1 jan

Hosszú idő után először nem koncertezett a Mayday az év utolsó, illetve az új év első napján, nem volt közös visszaszámlálás. (Pedig eredetileg én decemberben akartam Tajvanra menni, éppen azért, mert a dec. 31 tűnt az egyetlen, hosszú távon előre tervezhető időpontnak, amikor van Mayday koncert. 2015-ben ez a koncert nekem sehogy nem akart összejönni.)

Azért gondoltak ránk és éjfélre megleptek egy új dallal. Elvetemült rajongóhoz méltóan én pedig be is állítottam a telefonomat 16:50-re, hogy amikor Tajvanra beköszönt az új év, én se maradjak le az új dalról. 🙂

Mayday Braveness

Reklámok

5 hozzászólás to “Boldog Új Évet! 2016”

  1. Nita1987/ Nusi :D 2016-01-02 - 1:40 de. #

    Boldog Új Évet 😀 😀
    Nagyon szépen köszönöm ez eddigi munkádat 😀 🙂

    • dabdi 2016-01-02 - 11:43 de. #

      Nagyon szívesen! BÚÉK!

  2. Blackfield 2016-01-03 - 12:43 de. #

    Tetszik ez a szám és a videója is – köszönöm, hogy megosztottad! Békés új esztendőt kívánok, bár már javában harmadika van “mayday”-éknél! :]

    • dabdi 2016-01-03 - 12:47 de. #

      Már a blogom szerint is. 🙂 Egyszer mintha láttam volna, hol lehet beállítani, hogy milyen időszámítást használjon, de már nem tudom. Nem is lényeges.

      Kívánom Neked is, hogy sikerüljön az áttörés idén, bármire is vágysz! 🙂

      • dabdi 2016-01-03 - 12:51 de. #

        És most vettem észre, hogy ez a Braveness videója. Na hát akkor, meg kívánok bátorságot és kitartást! Örülök, hogy Ashin végre újra hokkien nyelvű dalt írt. Bár így megnehezíti a gugli fordító dolgát, mert még kevésbé van értelme annak, amit kiad. Viszont máris beindult az élet a videó körül, ugyanis egy kötélhúzó csapat betette aláfestő zenének a saját videójukba. Persze erről is csak kínaiul értesültem, úgyhogy pontosan nem értem, mi van. De valamiért a nemzetközi versenyzésük nehézségekbe ütközött. Most viszont talán még a Mayday is támogatja a csapatot anyagilag és persze lelkileg is. Nekik már jól indul az új év.

Vélemény, hozzászólás?

