Bu bu jing qing – 1. rész

8 jan

Feliratok és videók

Infók

Az első epizód úgy 300 évet ölel fel: néhány jelenet még az előző évad befejező időszakából (1735 Yong Zheng halála), az 1980-as évekből pár perc, a többi pedig napjainkban játszódik.

Azon ne akadjon ki senki, aki az előző évad után most egyből nézi a másodikat, hogy  szereplőink nem teljesen így néztek ki az előző évad végén, hiszen míg a történetben csak hetek teltek el, a forgatásban azért közben 3 év szünet volt.

Főhősnőnk igazán nincs könnyű helyzetben. Egyszer már átkerült egy másik korba, ahol teljesen egyedül volt, mindenkit hátrahagyva, akiket egykor szeretett és ismert. Akkor annyival könnyebb dolga volt, hogy éppen előtte szakított a barátjával, így szerelem nem kötötte oda. Most visszatért, de azok, akik egy másik élet alatt a szívéhez nőttek, megint nem jöhettek vele. Ráadásul átélt egy igazán mély szerelmet, de azt a kapcsolatot nem zárhatta le méltóképpen, ez gyötrően fájdalmas lehet.

kbfalgfu

A történetben egyből beindulnak a párhuzamok. Némely szereplők viszonya egymáshoz hasonló koncepciót követ, mint az előző évadban, némelyik viszont teljesen másképp alakul. És vannak teljesen új szereplőink is.

Zhang Xiao és Yin Zheng (és a megmentett lufik)

Ep01-2

Huang Di

Ep01-3

Kang Zhen Tian

Ep01-4

Liu Dong Hai

Ep01-5

Jack

Ep01-6

Ő pedig egyelőre titok!

tumblr_n2nah0mPst1snerhxo1_500

(A verseket itt sem úszhatjuk meg. Ismét felbukkan az előző évad 3. részében is idézett Mao Ce-tung versrészlet, a Hó c. költeményből.)

Az openingről már esett szó: Lépésről Lépésre

Ennek az évadnak viszont az endingje is nagy kedvenc: JiaJia – Dust

 

35 hozzászólás to “Bu bu jing qing – 1. rész”

  1. Nita1987/ Nusi :D 2016-01-09 - 1:13 de. #

    Nagyon szépen köszönöm az első részt 😀 😀

    • csilla 0602 2016-01-09 - 2:35 du. #

      Kedves fordító! Még az első évad vége felé tartok, és nagyon megörültem, hogy folytatod a sorozatot. Nagyon tetszik, bár a Lan Ling hercegével semmi sem ér fel. Köszönöm a munkáidat.♥♥♥

    • dabdi 2016-01-09 - 3:59 du. #

      Szívesen. Jó szórakozást! Bár szerintem a Bu bu sokkal jobb, de ezen nem veszünk össze. 🙂

      • Tóth Nikolett 2016-01-10 - 6:33 du. #

        Szia!

        Én is köszönöm a feliratot! 🙂 Eszméletlenül tetszett!

        Egy kérdés 🙂 Jól értelmeztem,hogy te elkezdted fordítani, és van a második évadhoz magyar felirat? (Csak mert mi elkezdtük fordítani tegnap, és mire kész lennénk vele… mert csak hétvégén lenne időnk rá, akkor sem biztos, hogy mindig…én meg már nagyon kíváncsi vagyok 🙂 )

        Ha van hozzá felirat és ha nagyon szépen megkérlek 🙂 elküldöd? Nagyon szépen köszönöm előre is!!!

        • dabdi 2016-01-10 - 7:17 du. #

          Szia Niki!

          Ez ahová írtál, már a második évad. Az utolsó szó tér el a címben. Az első Bu bu jing xin, a második Bu bu jing qing. Viszont meggyűlik a bajom a felirattal, mert nagyon vacak az időzítés, és lehet, hogy februártól nem tudom majd folytatni a fordítást. Most egyelőre még nyüstölöm a 2. részt.

        • Tóth Nikolett 2016-01-11 - 10:07 de. #

          Szia!

          Mi tegnap befejeztük a 2ik rész fordítását bár az időzítéssel még nem foglalkoztunk.

          Jaaa igen azt tudom ^^ az első évadot köszöntem meg csak rossz helyre írtam ^^

          Köszönöm szépen a választ és a segítséget 🙂

  2. Maráczi Melinda 2016-01-09 - 2:18 du. #

    szia nagyon szépen köszönöm az első rész feliratát de én akadályba ütköztem a letöltésnél 😦 valami miatt nem engedi letölteni 4 shared oldalról, ha nem nagy kérés nem tudná valaki elküldeni nekem az email címemre a feliratot : dec22@freemail.hu
    nagyon megköszönném
    Melinda

    • dabdi 2016-01-09 - 4:37 du. #

      A 4sharedre regisztrálni kell, csak azután lehet letölteni sajnos. Majd felrakom torrentre is, ha összegyűlik pár rész. Addig elküldöm e-mailben.

  3. dabdi 2016-01-09 - 6:54 du. #

    Szia Szilvia! Köszi! Nem ismerem az oldalt. Én csak torrent lehetőséget adtam meg eddig. Te megnézted már, hogy stimmel-e ehhez a felirat?

    • Szilvia333 2016-01-09 - 7:56 du. #

      Sajnos még nem,eddig telefonom volt,de mindjárt letöltöm és megnézem!!!Viszont már sok sorozatot töltöttem le innen más feliratozók munkájához,és azok eddig többnyire passzoltak))

  4. Szilvia333 2016-01-09 - 9:18 du. #

    Sajnos teljes kudarc!! A felirat abszolút nem passzol az általam letöltött film alá!!
    Pedig szép zene is van az elején! Próbáltam állítgatni de még így is egy katyvasz lett belőle)) Sajnálom,azt hiszem nekem is marad a Torrent(((

    • dabdi 2016-01-09 - 9:28 du. #

      Sajnos a felirat időzítése nem igazán jó. Sokat belepiszkáltam, de rengeteg időbe tellene rendesen kipofozni. Ez a 39 részes verzióhoz készül.

      • Szilvia333 2016-01-09 - 9:34 du. #

        Uppsz!! Akkor azért,nem passzol,mert ezek meg mind 41 részesek!!!
        Én kérek elnézést mindenkitől!!
        Megyek torrentezni!!!

  5. Szilvia333 2016-01-09 - 10:17 du. #

    Még ezt találtam,a Rutracker.org -on:
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4749121
    Ez szintén a 39 részes verzió,RAW,hasonló méretben mint az Aviztaz második linkje.Ez is regisztráció köteles oldal,de nagy előnye az Aviztaz-zal szemben hogy az innen letöltött anyagot nem muszáj vissza is tölteni,vagyis letöltés után a torrent törölhető,semmilyen szankciót nem von maga után.
    Jelenleg ezzel próbálkozom,ha mégsem jönne be,akkor marad a Dabdi által megadott link)))

    • dabdi 2016-01-09 - 11:02 du. #

      Én először a 35 részes változatot néztem, de ahhoz képest a 39 részesben vannak plusz jelenetek. A 41-es nem tudom, milyen, de abba már nem fogok bele. 🙂

    • Szilvia333 2016-01-10 - 11:54 de. #

      Éljen!! A Rutrackeres film alá tökéletes a felirat!!
      Valóban jobb a történet futása mint a 41 részesnek,az első rész alapján nézve.Abban sok hasztalan jelenet van,itt a 39-részesben lényegre törőbb a történet menete)))
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm hogy a második évadot is viszed!!!

  6. Paggy 2016-01-10 - 11:46 de. #

    Kedves Dabdi!Ez igazi meglepetés!!!Köszönöm szépen.Sajnos nem tudom letölteni semelyiket/film/,mert az Avistas nem fogad engem./régi elmaradás/ a rutrackert pedig nem tudom használni.Majd,ha az anyóstársam megjön /ő orosz/talán tud segíteni.Üdv:Paggy

    • Szilvia333 2016-01-10 - 12:13 du. #

      Paggy! Ép most töltöm fel MEGA -ra az első részt,aztán elküldöm Babdinak,ő biztosan tudja hogyan kell elérhetővé tenni a MEGA linket.
      Úgy már le tudod tölteni igaz??
      De csak mert már más is kérte e-mailban tőlem,akkor meg már miért küldözgessem egyesével.Remélem Dabdni nem veszi rossz néven ezt a kis ügybuzgóságomat)))))))

      • dabdi 2016-01-10 - 1:10 du. #

        Természetesen nagyon köszönöm a segítséget. Csak azt nem tudom, hogy a megára kell-e regisztrálni. Szerintem igen, mert nagyobb lesz a fájlméret. De majd a linket beteszem a többi letöltési link közé. Én szinte csak olyan dolgokat nézek, amik letölthetők az AvistaZ-ról, mert nekem az a legkényelmesebb. De természetesen örülök, hogy ha segítetek egymásnak, és persze én is megosztom az infókat.

  7. Paggy 2016-01-10 - 1:58 du. #

    Előre is köszönöm MINDKETTŐTÖKNEK.Paggy

  8. Paggy 2016-01-10 - 3:20 du. #

    A link végén a “Paggy” nem kell,mert akkor nem jelenik meg.

    • dabdi 2016-01-10 - 4:00 du. #

      Egészségükre! Én nem vagyok híve ezeknek a koppintásoknak. Egyik irányban sem, de hát a pénz beszél. Biztosan lesz rá érdeklődő.

  9. Szilvia333 2016-01-10 - 5:50 du. #

    Remélem le tudja minden érdeklődő tölteni!!
    Ha igen akkor majd lassacskán a többi rész MEGA linkjét is kirakom))
    https://mega.nz/#!ERYkTLLQ!vR4NQWPjyOezsYmY5t6_2RsgNL0-Ex082OKrzfOQ178
    Ez az első rész))

    • dabdi 2016-01-10 - 5:52 du. #

      Épp most néztem az e-mail. Beraktam a linket a felirat mellé. Nagyon szépen köszönöm!

      • mara55 2016-01-10 - 10:58 du. #

        Kedves dabdi!
        Nagyon örülök, hogy a 2. évadot is fordítód. Lenne egy kérésem. A videót sikerült letöltenem, de a feliratot nem. ( Nem vagyok regisztrált a 4 Sard-en) Szeretném, ha elküldenéd a feliratot: e-mail címem vancsa.mara@gmail.com.Előre is köszönöm.
        Üdvözlettel: Mara

        • dabdi 2016-01-10 - 11:08 du. #

          Kedves Mara!

          A blogom úgy van beállítva, hogy első hozzászólásnál engedélyeznem kell a megjelenést.
          Elküldöm a feliratot, de úgy látom, ez így nem igazán fog működni. Jó lenne, ha mindenki le tudná tölteni valahonnan. Lehet, mégis kénytelen leszek feltenni D-A-ra.

  10. Paggy 2016-01-11 - 2:18 de. #

    Kedves Dabdi és Szilvia!Van egy jó hírem a Doramax ,Cdrama,Scarlet Heart2 egyik letöltési lehetősége jó.Most próbáltam ki,mert A MEGAS LETÖLTÉSNEK NEKEM 022 UTÁN ELMEGY A HANG…..:Scarlet_heart_2_ep01.720p_onehd.mkv ….. EZ A JÓ Paggy

    • Szilvia333 2016-01-11 - 4:04 du. #

      Paggy,nem tudom mi lehet a baj,nálam hibátlan minden letöltött film.Nem lehet hogy a lejátszó szórakozik veled?? Velem már sokat megesett,hogy kicsit előre akartam tekerni a filmet,és volt hang,nincs hang)))Melyik letöltő a Doramax-on,mert ott is néztem,és amit én töltöttem le,nem stimmelt.

      • Paggy 2016-01-11 - 5:32 du. #

        Doramax,cdramaserie,Scarlet heart2,SoftSub,Ficher

        • dabdi 2016-01-11 - 7:50 du. #

          A megás linket kipróbáltam, nálam jó a videó. A doramaxon is megnéztem, és a softsub-os verziónál a fichier valóban 39 részes. Átverős a felső infóknál a 41. Ezek szerint nem egyforma verziót tesznek fel mindenhová. A linkeket nem ellenőriztem, hogy mind működik-e.

  11. Paggy 2016-01-12 - 3:39 du. #

    HÁT, le se merem írni,milyen …… vagyok.A fejhallgatómon a leghalkabbra volt a hang beállítva.Már 3 helyről letöltöttem,míg végül a DORAMAXOS link jó lett.Az változatlanul jó,de Szilvié is.Bocsánat a bonyodalomért és köszönöm a törődést.Üdv:Paggy

    • dabdi 2016-01-12 - 6:41 du. #

      A legjobbakkal is megesik. 🙂 A lényeg, hogy megoldódott. És legalább találtál nekünk egy jó linket.

  12. dolores953 2016-01-13 - 5:59 du. #

    Szia Dabdi

    Nahát mit látok? Csak nem egy új sorozat?
    Nagyon köszönöm az első rész feliratát. Megnéztem, tetszett, aztán
    majd meglátjuk a jóvoltodból.
    Nagyon sok szabadidőt kívánok neked, és a nézőknek is.

Vélemény, hozzászólás?

