Bu bu jing qing – 3. rész

19 jan

Feliratok és videók

Infók

Nem szűnnek az utalások az előző évadra. Biztosan mindenki emlékszik rá, hogy Ruoxi miután megkapt a 4. herceg üzenetét (a 18. részben), folyton ugyanazt a pár szót rajzolgatta. Megpróbálta tökéletesen utánozni a herceg kézírását. Mint végül megtudtuk, sikerült is neki. Ebből lett némi kavarás a levelekkel…

Szóval emlékeztetőül, hogy mi is állt az üzenetben:

„Követem az ösvényt a forrásig.

Leülök és nézem, ahogy a felhők táncolnak.”

行到水窮處   Xíng dào shuǐ qióng chù

坐看雲起時 zuò kàn yún qǐ shí

Ez pedig Wang Wei 王維 Visszavonulásom a Zhongnan-hegyre 終南別業 c. versének pár sora, ami egy optimista bátorítás akar lenni. A magyarázat szerint, amit találtam, arra utal, hogy ha az ember olyan helyre jut, ahol kevés a víz, akkor sem szabad feladni, mert a gyülekező felhők újabb vízforrást jelenthetnek. Kicsit nyakatekert a dolog. Az első sor fordítása valószínűleg nem teljesen helytálló, de ehhez sajna kevés a tudásom. A lényeg, hogy ez egy bátorítás akar lenni. 🙂

Ep03-2

Huang Di és az ő ötletei… Viszont itt is megvan a párhuzam. Amikor Ruoxi legurult a lépcsőn, ő is azt gondolta, hogy ha ismét balesetet szenved és nagy ütés éri, talán visszakerül a jelenbe. Ezt figyelembe véve nem is olyan nagy hülyeség az az elektromos sokkoló. 😀

A nagy találkozás.

Ep03-3

SPOILER – ne olvasd tovább, ha még nem láttad a 3. részt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

________________________________________________________

Mit gondoltok az események alakulásáról? Egészen konkrétan az áramütésről?

Én borzasztóan haragudtam a forgatókönyvíróra, amikor először néztem a sorozatot, miért kellett ezt az egymilliószor lerágott klisét az emlékezetvesztéssel belerakni. Most jobban belegondolva, talán céltalan lett volna, ha megmaradnak Zhang Xiao emlékei. Hiszen még ha el is mondja az “álmát” az érintetteknek, úgyis csak legyintettek volna. Ő pedig örökre depressziós maradt volna. Az áramütés után megváltozott. Újra az a vidám lány lett, akit az első évad elején láttunk. Azokkal az emlékekkel nehezebb dolga lett volna itt a 21. században, mint amilyen a 18. században volt. – Legalábbis ezzel magyarázom az események ilyen alakulását.

Reklámok

25 hozzászólás to “Bu bu jing qing – 3. rész”

  1. Ju Be 2016-01-20 - 12:14 du. #

    Kedves dabdi én a videókat a Mozillán a youtube-ről töltöttem le, passzol a felirathoz:
    https://www.youtube.com/watch?v=8pEHecfd0m0 .
    Nagyon tetszett a Bu bu jin xin, annyira szép a színésznő, sokkal jobb volt a Lanling hercegnél.

    • dabdi 2016-01-20 - 12:34 du. #

      Szia Ju Be! Biztos vagy benne, hogy ezzel nézted? Én belenéztem a 3. részbe, de az egyáltalán nem stimmel. 😦

      • Ju Be 2016-01-20 - 1:05 du. #

        Még csak az első részt próbáltam ki, az jó volt, bocs, ha rosszat mondtam.

  2. Ju Be 2016-01-20 - 2:14 du. #

    Szia dabdi! igazad van tényleg nem jó a youtube-s videó, találtam egy másik letöltő helyet de itt angol hardsubos videók vannak, engem nem zavar, ehhez jó a felirat: http://dramanice.to/drama/scarlet-heart-2-detail
    tudom, hogy a megára fel vannak töltve a videók, de azok sok helyet foglalnak el.

    • dabdi 2016-01-20 - 9:05 du. #

      Köszi! Nem ismerem az oldalt, de ha működik és jó, akkor csak örülünk, ha minél több lehetőség van a letöltésre.

  3. Szilvia333 2016-01-20 - 8:21 du. #

    Bocsánat hogy eltűntem,de egy hetes net szünetet kellett tartanom családi okok miatt))
    Holnap kirakom az eddig feltöltött MEGA linkeket(7-ig fent(bent) vannak) Dabdi drága,nagyon szépen köszönöm a 2-3 rész feliratát!!!!!!!!!!!!!!

    • dabdi 2016-01-20 - 9:05 du. #

      Szia Szilvia!

      Semmi baj! Remélem, minden rendben. Előre is köszi a linkekért!

      • Enikő 2016-01-20 - 9:49 du. #

        Szia Dabdi! Szeretném megköszönni, hogy forditod a BBQ-t repes a szivem az örömtől. Azon gondolkodtam mi is fogott meg a sorozatban, és rájöttem . Van neki egyfajta hangulata, a kosztümök, és a csodás zene amik megteremtik mindezt mindkét évadnál. Nem beszélve a szereplőkről, akik fokozzák a légkőrt.

  4. Szilvia333 2016-01-21 - 12:58 du. #

    Hopp!!
    Szépen be soroztam ida 2-8-ig a MEGA linkeket,de eltűntek!!
    Talán egyesével megjelennek)))
    https://mega.nz/#!dRRlzICa!T16yv1QlnzmiOFg5_0MGU_ryvskO9bgxzlDCdXqrhkA
    (2.rész)

  5. Szilvia333 2016-01-21 - 12:59 du. #

    Igen,így megy)))
    https://mega.nz/#!lIYzWT5Q!l9CkyBjndpSi0BayqZgEwVgSjxWtIOuDKvJ8Qz-Ig7w
    (3.rész)

  6. Szilvia333 2016-01-21 - 1:00 du. #

    Na még egyet))
    https://mega.nz/#!1YwDWJTb!C9Bu2hkoHPEDbGqTvEe2HqDypF-QVH4jrAypTO0S7_8
    (4.rész)

  7. Szilvia333 2016-01-21 - 1:01 du. #

    És még)
    https://mega.nz/#!NRwzRTJB!JUiUZYxZ96EQkbXzoW9qVx5VhMaGdaP4Kkg0DX5NFrw
    (5.rész)

  8. Szilvia333 2016-01-21 - 1:03 du. #

    Kettőt már nem ad be))
    https://mega.nz/#!8IAUCT4C!dJUkFyvpaPrv2Dec_ElrIV5q2vjxV0gBd6Ik37iaHAw
    (6.rész)

  9. Szilvia333 2016-01-21 - 1:04 du. #

    Ha már itt vagyok))
    https://mega.nz/#!NUxT0IqA!nwLKFAS3IiIu8qPh_Og8a5cT8zmG0OpJ_AxCBvMf72c
    (7.rész)

  10. Szilvia333 2016-01-21 - 1:05 du. #

    És az utolsó,egyenlőre eddig van feltöltve nekem,de majd folytatom))
    https://mega.nz/#!wMgzXaBL!bYLaxspZrftyWU0rHnMAR9yKPR12oFc_1pqKjQ693jE
    (8.rész)

    • dabdi 2016-01-21 - 3:04 du. #

      Köszi, köszi! Majd berakom őket a feliratok mellé. Valószínűleg a blogom nem szereti a túl sok linket, így azt a hozzászólást spamnek minősítette. Puszi érte!

  11. Szilvia333 2016-01-21 - 6:07 du. #

    Duplázott,de sejtem miért! Talán van egy kis adat feldolgozási idő,amit késleltetve jelent meg a Blog)))
    A feltöltés nem tudom miért,de délután igen igen lassú.Már 2 óra óta tologatnám be a részeket,és csak 10-ig van meg.Meglátom,talán este kissé gyorsabb lesz))

    • dabdi 2016-01-21 - 6:17 du. #

      A spamben volt, én engedélyeztem, azért jelent meg. 🙂
      Ráérsz a töltögetéssel, ahogy az időd engedi. Nem kerget a tatár, az tuti.

    • dabdi 2016-01-23 - 3:36 du. #

      Éppen most ültem ide a géphez, úgyhogy jóváhagytam. Úgy látszik, az ilyen sok linket tartalmazó hozzászólást mindig megkérdezi, mielőtt megjeleníti.
      Nagyon köszönjük!!!!!

  12. Enikő 2016-01-23 - 8:06 du. #

    Köszönöm Szilvia, hogy felrakod a részeket a Megára. Üdvözlettel: Enikő

  13. Szilvia333 2016-01-26 - 11:29 du. #

    Kedves Dabdi!
    Íme egy újabb “span” adag))
    Megjegyzem,nem értem miért nem tudod a 4Shared letöltőt elérni,mert nekem simán bejön.Na de félre szöveg,jöjjenek az újabb rész linkek!!:
    https://mega.nz/#!MdBDSCzI!syDDEQxmO7bgDjRHG7y50Yjv0dkmthZGtQrwmm5sUog
    (16)
    https://mega.nz/#!kIhRzZhA!Twgvc7UY_7v9tpenx7cNQr8GYY6-9tiocBg9d28VjFs
    (17)
    https://mega.nz/#!hd4WWAQZ!bxsA08RGPlb0y2-shYsCqmRNLMxpeh4ZDnVPot0hVb0
    (18)
    https://mega.nz/#!4AwSCADL!csJPgvnOK4NSkw5dvitJpZkf3Zwi6Ro2LHQvLk2JqEA
    (19)
    https://mega.nz/#!AQYnASRI!__lUmae_gRU3Io6zKrMvyprEZaMMOwOxdG0RpJRb_W0
    (20)
    https://mega.nz/#!AIRSVJCC!KMFBgP4CrB888snrZdQ9uRTOXAtoadXIhtCv5B6fBlQ
    (21)
    Egyenlőre)) Kellemes letöltögetést mindenkinek!!

    • dabdi 2016-01-27 - 12:05 de. #

      A windows-om letiltotta. Én pedig hamarosan a windows-t fogom letiltani, mert elegem van belőle.

      Köszi a feltöltéseket!

  14. mara55 2016-02-02 - 1:55 du. #

    Most értem haza és már töltöm is !
    Nagyon köszönöm a feliratot, és a videó letöltési lehetőséget is !

Vélemény, hozzászólás?

