Bu bu jing qing – 11. rész

8 ápr

Feliratok és videók

Infók

Nagyon fáradt vagyok, úgyhogy semmi mellébeszélés. Két kép és ennyi. Jó szórakozást!

Reklámok

9 hozzászólás to “Bu bu jing qing – 11. rész”

  1. Yola 2016-04-10 - 2:43 du. #

    ez érdekes volt, mikor beszorultak a liftbe, egyértelműen kiderült, hogy Lan Lan magáról beszélt, csak még nem derült ki, hogy ki volt az, aki erőszakoskodott vele.
    Kíváncsi vagyok, hogy Kang Si Han anyukája hová tűnt, (ha még él egyáltalán, ) miért engedte hogy a fiát elküldjék a háztól, mikor odakerült az új asszony.
    A kedves papa is jó firma, hogy azon igyekszik, hogyan tudja összeugrasztani a fiúkat.

    • dabdi 2016-04-10 - 4:51 du. #

      Én úgy emlékszem, hogy meghalt Si Han anyukája. Azért házasodtak össze Yin Zheng anyjával, mert mindketten megözvegyültek.

  2. Yola 2016-04-10 - 7:47 du. #

    Lehet később lesz róla szó, ( még nem néztem végig, mert közben elcsábultam a nirvánába)

    • dabdi 2016-04-10 - 8:38 du. #

      Én a Nirvana után megnéztem a Disguisert. Ennek már kb. két hete. Azóta nem bírom magam rávenni egy sorozat megnézésére sem. Semmi sem tetszik, amibe belekezdtem, mert azokhoz képest minden bénának hat. Szóval veszélyesek. 🙂

    • dabdi 2016-04-11 - 7:37 du. #

      Amíg nem lesz hozzá angol, addig én hiába nézegetem sajna. Abba kellene hagynom a fordítást ahhoz, hogy legyen időm megtanulni a nyelvet. 😦 Kicsit paradoxon helyzet.

      • Yola 2016-04-12 - 10:14 de. #

        Te fiatal vagy, tuti jobban megy a tanulás, mint nekem

        • Yola 2016-04-12 - 5:38 du. #

          ma diktálás után írtam, háát nem volt egyszerű, a jövőhétre sok leckét kaptam

  3. Palló Györgyi 2016-04-13 - 12:23 du. #

    Kedves Dabdi!Kissé lemaradtam.Köszönöm szépen a 9-10. rész fordítását.Üdv:Paggy

Vélemény, hozzászólás?

