Bu bujing qing – 14. rész

21 jún

Feliratok és videók

Infók

Szerintem jó színésznő.

Ep 14 - 1

Reklámok

7 hozzászólás to “Bu bujing qing – 14. rész”

  1. Nita1987/ Nusi :D 2016-06-22 - 12:52 de. #

    Nagyon szépen köszönöm az eddig részeket 😀 😀

  2. Yola 2016-06-22 - 8:54 de. #

    a színésznő, próbálja kihozni a szituból a legtöbbet, de nem tehet a történetről ( szerintem iszonyú lapos az egész)

    • dabdi 2016-06-22 - 3:07 du. #

      Az első évadhoz képest valóban lapos, de számomra a többi modern sorozathoz képest még mindig a jobbik kategóriába tartozik. Legalább nincs benne olyan szereplő, akire rá sem bírok nézni, ami egyébként gyakran előfordul.

      • Yola 2016-06-22 - 5:21 du. #

        végül is, ez is eredmény

  3. mara 2016-06-24 - 7:08 du. #

    Nagyon szépen köszönöm a 14.részt is.
    A történet halad , nekem tetszik, a szereplőket is kedvelem 🙂
    Szép hétvégét kívánok !

    • dabdi 2016-06-24 - 7:41 du. #

      Akkor legalább nem hiába fordítom. Most éppen úgyis dilemmában vagyok, mert ugyanabban az időben, amit erre szánok, fordíthatnék pénzért is, de akkor erre már nem jutna időm. Kaptam ajánlatot. Még gondolkodom.

      • Yola 2016-07-18 - 9:28 du. #

        nem fordítod hiába, én is hűséges vagyok

Vélemény, hozzászólás?

