Bu bu jing qing – 15. rész

17 Júl

Feliratok és videók

Infók

Ez egy izgalmas rész. 🙂

Ep 15 - 2Ep 15 - 1Ep 15 - 3

2 hozzászólás to “Bu bu jing qing – 15. rész”

  1. Yola 2016-07-22 - 8:41 de. #

    A két csajjal változatlanul nem vagyok kibékülve, de nem én írtam a forgató könyvet, de az is lehet, hogy csak túlságosan európai vagyok

  2. Eloise 2016-08-24 - 3:05 de. #

    Szia! Nem tudom láttad-e de nekem ma sikerült a Koreai verzió trailerét megnézni(Scarlet heart:Ryeo). Hát ennek az első évad máig első nálam. Az új verzió nem igazán üti a szintet…
    Itt is ugyan az a helyzet nem birtam ki és tavaly megnéztem a youtubon angolul erre nem sokra rá lettiltották a videót… 😞

Vélemény, hozzászólás?

