Férfi és nő egy testben – videó

13 Már

Korhatár-besorolás: 18+

雌雄同體  Masquerade (Male, Female, One Body) – 2003

Zene és dalszöveg: Ashin

Videó

Este 7 van, nézem magam a tükörben,

próbálok hű lenni szépségem védjegyéhez,

borotválom az állam a pengével,

sminkkel fedem fel igazi énemet,

színt vallok lila szemhéjfestékkel,

pink ajkaimmal mormolok a tükörképemnek.

 

A szoknyának harmonizálni kell a nyakkendővel,

és a szokásos tollboáról sem feledkezhetek meg.

Már csak azt kell eldöntenem,

hogy melyik parfümöm viseljem,

az lesz rajtam fehérnemű helyett.

Bár még így sem fogsz kiismerni engem teljesen.

Ha meztelenre vetkőznék sem ismernél ki teljesen.

 

Azt akarom, hogy így láss engem.

Ne gondolkodj rajta, csak élvezd!

Azt akarom, hogy belém szeress.

Ne gondolkodj rajta, csak szeress!

Férfi vagy nő is lehetek,

amelyik kielégíti a szeszélyedet,

eldöntheted, milyen arányban melyik legyek.

Amíg szeretsz, addig minden teljesen rendben lesz.

Amíg szeretsz, addig minden teljesen rendben lesz.

 

Nem akarom, hogy teljesen megérts engem,

inkább leszek egy kirakódarab rejtélye,

egy probléma, ami meghaladja az erődet,

igazság és csalás szövevénye,

a szíved húrjainak feszegetője.

Ha akarod, lehetek a hasonmásod vagy az ellentéted,

a szerelmi játékban megvalósítom minden elképzelésed.

 

Kerülhetsz engem, mint egy pestisest,

gondolhatsz rám úgy, mint egy különcre.

Teljesen biztos vagy benne,

hogy a lelkednek megfelel

a megjelenés és a test, amelyre lelt?

Meglátod, legbelül mindig is férfi és nő voltál egy testben.

Meglátod, legbelül mindig is férfi és nő voltál egy testben.

 

Azt hiszem, ezzel a dalszöveggel sikerült meglepetést okoznom. A srácok eléggé szabadgondolkodásúak. Én úgy értelmezem, hogy kiállnak amellett, hogy mindenkinek jár a boldogság, bármilyen is legyen az ízlése az illetőnek. Végül is, ha talál olyat, akivel megegyezik az elképzelésük és az akaratuk, szerintem is, mindenki azt csinál, ami jól esik neki. A lényeg, hogy zárt ajtók mögött tegye mindenki!

Két hétig gondolkodtam rajta, hogy az eredeti videokliphez, a Jump koncerthez vagy a City of the Sky koncerthez készítsem a feliratot, de úgy döntöttem, hogy ennek a dalnak a gondolatiságának alátámasztásához feltétlenül kell a klip. 🙂

De íme a koncertváltozatok:

Jump koncertváltozat

Ennek az eleje nagyon tetszik. Ashin olyan magas hangokat produkál, hogy a kutyák a környékről elmenekülnek, az tuti.

City of the Sky koncertváltozat

Itt pedig valami fantasztikus a hangszerelés! Az indiai szitár hangzása nagyon különleges élményt nyújt. Meg kell nézni és főleg hallgatni!

bscap0059

Hozzászólás